četrtek, 11. marec 2010

Aktivna jaz

In je preteklo že 26 dni odkar sem nazadnje delala evidenco moje aktivnosti. Moram priznati, da prejšnji mesec nisem bila najbolj pridna in vestna, je pa zato marec veliko bolj poln mojih zapiskov o vadbi.
Če pogledamo evidenco od 13.2. pa do 10.3., lahko vidimo, da je preteklo 26 dni, od katerih pa sem bila aktivna, tako ali drugače, 12 dni. Še vedno slaba polovica.
Urnik mojih aktivnosti pa izgleda nekako takole:
-3x pohod (1.20h, 1.30h,2h)...skupno 4.40h
-1x intenzivnejša hoja (1h)
Vse to v mesecu februarju.
1x board 6.3. (celodnevna)
Vadba doma pa:
-1x fat burning (15min)
-3x fitnes belly dance (65min)
-2x belly dance (60min)
-3x vadba za spodnji del in trebušne mišice (40min)
-1x slimfit belly dance (30min)
Skupno 3.30h vadbe doma, ki sem jih izvajala v 7 dneh. Za 7 dni, je čas vadbe zame kar zadovoljujoč, vendar bi morala število dni vadbe povečati, podvojiti.
Moram pa reči, da je vadba veliko bolj zanimiva, ko se mi je pridružila še mami, saj nekako ena drugi dajemo spodbudo, da vadimo skoraj vsak večer med tednom v tem mesecu. Tako me to pripelje do podatka, da sem bila v desetih dneh v marcu neaktivna oz. brez vadbe le tri dni. Upam, da bo šlo tako še naprej. Bomo videli, ko se bom spet oglasila naslednji mesec.

Ni komentarjev:

Objavite komentar