torek, 30. marec 2010

Razmišljanja o mojem delu

Moja volja je danes na višku. Za diplomo sem danes naredila skoraj pol toliko kot prej v parih dneh. Prav tako pa sem tudi fizično aktivna, berem knjigo in še marsikaj drugega. Če vreme ne bi bilo tako spremenljivo bi se sigurno odpravila na vožnjo s kolesom. Zadovoljna sem, ker z delom za diplomo ne zamujam, ampak delam čisto po načrtih. Teoretični del se hotela končati do konca meseca, in to mi bo uspelo. Še nekaj popravkov, ki bodo na vrsti jutri in delo bom lahko poslala mentorju v vpogled. Nato pa je na vrsti raziskovalni, empirični del, s katerim bo prav tako veliko dela, ampak, ker imam časa več kot mesec, mislim, da s tem ne bo problema. Upam samo, da ne potrebno preveč popravkov in sprememb, da bo naloga že v temeljih dobra in povsem po moji zamisli. Seveda pa se zavedam, da brez popravkov ne bo šlo, to je pač del pisanja, s katerim se lahko le izboljšam. Vem samo, da dajem od sebe veliko, dajem del sebe in se trudim raziskati in izvedeti čim več. Sem na poti odkrivanja nečesa novega, kar bo prineslo nova spoznanja tako menim kot tudi mnogim drugim. Vem. In za to se trudim. Želim, da bo moje delo dobro, pomembno in tako, s kakršnim bom bila zadovoljna. Pri taki stvari se ne zadovoljim s povprečnostjo, z normalo, ne, zadovoljim se, če vidim in čutim, da sem naredila vse, da bi bilo kar se da dobro in da tako tudi je. In upam, da bo diplomska prav takšna. Takšna, da bo lepo zaključila mojih pet let študiranja, pokazala moj potencial in željo po delu v socialnem delu. Takšna, da bo pokazala kakšna sem, kako široka so moja razmišljanja in kakšno je moje znanje. Ter takšna, da bo imela namen, da ne bo le ena izmed diplomskih, ki bodo romale na police, ampak da bo uporabna, da bo mogoče temelj za nadaljnjo raziskovanje. Mogoče so moji cilji previsoki in bo naloga le povprečna, a vendar je namen tak. In ker hočem pokazati socialnim delavcem ter delavcem v šoli, da je potrebno raziskati prav vse skupine učencev posebej, ker so si vse skupine tako različne, kljub temu, da na prvi pogled ne izgledalo drugače. Pa vendar, imajo svoje specifične probleme in potrebujejo posebno obravnavo. Zaradi maloštevilčnosti jih ne smemo izpustiti iz načrta, zaradi navideznega dobrega počutja v šoli, ne smemo pozabiti, da se lahko globlje skriva še kaj in jim moramo dati čas, da nas spoznajo, da nam zaupajo in jim pomagati, kadar bodo potrebovali pomoč.
Vse to so moji cilji, cilji diplomske naloge. In vem, da nekatere izmed njih bom dosegla, druge ne, vendar bom ves čas stremela k temu, da jih. Pač vse ni vedno odvisno od nas samih. In tako grem dalje, polna upanja in vere v to kar počnem. Danes, jutri,...

Ni komentarjev:

Objavite komentar