torek, 6. april 2010

Moje likovno ustvarjanje

Ker sproti predstavljam delčke sebe, svoje razmišljanje, želje, interese, pa sem se odločila predstaviti še moj hobi. Hobi, ki je dolgo miroval in čakal, da ga spet uporabim in doživim. Vedno sem rada risala, slikala, ustvarjala nasploh. Po osnovni šoli sem ta hobi potisnila v kot. Pa sem se sedaj zopet odločila, da lahko ustvarjam, če želim. Poleg risanja s svinčnikom sem se navdušila nad slikanjem z akrilnimi barvami. To pa zato, da lahko delam lepe slike na platnu, da lahko izrazim barve, motive, ki me zanimajo. V tehniki se še iščem. Učim se še. Vendar vsakdo pravi, da imam smisel za slikanje, risanje, zato menim, da moje delo na tem ne bo odveč in bo obrodilo lepe sadove. Če ne drugega pa sadove za mojo dušo. Če se izražaš daješ del sebe, del svoje duše, pokažeš svoje misli, razumevanje sveta in to ponudiš drugim. Včasih mi paše se usesti sredi sobe, se pripraviti in slikati. Včasih pa ne najdem volje, časa ali pa navdiha. In počakam, počakam da ta pride. Slike slikam počasi, nekatere pa hitreje, odvisno od zahtevnosti in tehnike. Upam, da se bom sčasoma naučila neko tehniko, ki mi bo najbolje ležala in jo potem lahko dobro izrazila. Zaenkrat se navdušujem nad slikami, ki imajo barvito ozadje in črno ospredje nečesa. Takšna slika se mi zdi močna, čeprav ni tako zahtevna. Pa da ne bom samo govorila o slikah, naj jih nekaj tudi pokažem.













Prva slika je narisana avgusta 2009 za darilo tastu. Druga prikazuje konja iz precej težke dispozicije, kar sem ugotovila šele kasneje. Pa vendar menim, da ni slabo narisan. Nato sledijo slike iz akrilnimi barvami. Najprej moja prva, kjer sem v bistvu še spoznavala barve in možnost njihove uporabe. Tema je plaža, pač čisto osnovna zadeva. Nato sem se odločila narisati konja, bolj natančno konjsko glavo. Slika je sicer precej temna, vendar paše v svetel prostor. Temna je pa zato, ker je temen konj, ozadje pa je pozni večer, ko se je sonce že spustilo za hribovje. Tretja slika je nastala po navdihu na Bohorju za novo leto. Lep zimski jutranji pogled skozi okno v dolino, ki je bila prekrita z meglo. Prva slika naslikana po moji meri oz. po fotografiji, ki sem jo sama posnela. Četrta slika je takšna tehnika oz. motiv, ki sem rekla, da sem zanjo najbolj navdušena. Lep sončen zahod, v ospredju pa gepard, ki leži v travi. Zdi se mi precej izrazita slika. Mogoče zgleda čisto enostavna, pa vendar ni, saj je potrebno za sončni zahod uporabiti le dve barvi, rumeno in rdečo, teh prikazati pravo prelivanje in prehajanje iz ene v drugo, nazadnje pa dodati pridih modrega neba visoko zgoraj. Trenutno slikam temo starega mostu nad reko po neki drugi sliki, pa vseeno malo po svoje.











Tako, pa sem predstavila še nekaj sebe. Vem, marsičesa se da naučiti, pa vendar le do neke mere. Upam, da bom jaz to mero prekoračila in pokazala kaj znam, da imam smisel in občutek za slikanje in risanje.

Ni komentarjev:

Objavite komentar