torek, 6. april 2010

Aktivna jaz

Pa je spet skoraj mesec naokoli in novi rezultati moje vadbe. Minilo je 26 dni od zadnjega javljanja in čas je že da zopet pogledam bilanco.
Datum: 11.3. - 5.4. (26 dni)
Aktivnosti brez štetja enega boardanja so trajale v teh 26 dneh točno 13h in 45 min. Torej, sem čas vadbe prevej izboljšala. Od tega je bilo aktivnih 17 dni, kar je več kot polovica, kar prav tako nakazuje na izboljšavo. Pa poglejmo še podrobnosti.
Vadba doma je bila sestavljena iz različnih vaj. Poleg osnovnih korakov trebušnega plesa (belly dance), sem delala še nekaj vaj fat burninga z belly dance, fitnes verzijo, core conditioning, ki je daljša vadba, za celotno telo ter navadno vadbo sestavljeno predvsem iz vaj za zadnjico in noge pod imenom vaje proti celulitu, ob tem še nekaj trebušnjakov ter vaj za meča. Pri tem gre za kratko vadbo, 10min, vendar precej intenzivno, poudarjeno na raztezanju in krepitvi mišic.
Čas vadbe doma:
Vadba: 1h 25 min
Belly dance: 2h 30min
Fat burning: 1h 30min
Fitnes belly dance: 30min
Core conditioning belly dance: 50min
Skupaj vadbe doma: 6h 45min
Vadbo sem doma izvajala 13 dni, včasih s kombiniranjem aktivnosti zunaj.
Aktivnosti zunaj niso bile tako pogoste, saj so odvisne od vremena. Sem pa dvakrat uporabila kolo, enkrat daljšo hojo, dve hoji z utežmi na nogah, en daljši pohod ter eno boardanje.
Čas aktivnosti:
Kolo: 1x 50min, 1x 60min
Hoja uteži: 2x 25min
Hoja: 1h
Pohod: 3h, od tega 1.50 navhrib
Board: en dan
Zunaj sem bila tako aktivna 7 dni.
Moja bilanca se je precej izboljšala. Tudi moč mišic je malce boljša, vendar je potrebno še veliko dela, da pridemo do boljših rezultatov. Zdaj, ko je toplejše vreme upam, da bo več možnosti za rekreacijo s kolesom, da pridobim na kondiciji ali pa za sprehode z utežmi, ki prav tako malo povečujejo moč v nogah in tako je malce večji učinek, kot če bi se sprehajala brez njih.

Ni komentarjev:

Objavite komentar