sreda, 22. april 2009

Narava na pedalu

Začelo se je z majhno idejo, da bi šla s fantom na kratek sprehod ali na kolo. In tako sva se iz Lj-Brdo s kolesom odpeljala proti Koseškemu Bajerju ob potoku Pržancu. Tam je bila najina prva postojanka, da sva malo uživala v bližini vode, ter opazovala račke ter male jadrnice. Nato sva se odpravila naprej proti Mostecu, ogledala sva si smučarske skakalnice ter se s kolesom odpravila po hribu navzgor. Nekako se ta hrib ni in ni hotel končati, vsaj zdelo se mi je tako. Končno pa sva prišla do vrha poti, ter se spustila po poti, ki vodi do gradu v Tivoliju. Nato pa mimo Rožne doline nazaj domov.


Glede na to, da sem se letos na kolo spravila komaj drugič in da grem na dolge poti le redko, sem še dobro zdržala pot. Kljub pekočim mišicam v mečih, pekoči bolečini v pljučih in otežkočenem dihanju, sem prevozila dobrih 12 kilometrov poti. Bodo pa posledice jutri, ko me bo verjetno vse bolelo. Upam pa, da se bom še kdaj odpravila na kakšno takšno pot, ker je zelo lepo kolesariti ali se sprehajati v naravi, še posebej sredi Ljubljane. Prav tako pa bo dobro zvečer ob dobrem filmu uživati celo skledo sadne solate, ki bo dobro potešila mojo žejo, lakoto in tudi potrebo po sladkorju :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar