sobota, 4. april 2009

Prvi začetki

Čeprav je blog že dolgo prisoten v našem življenju, pa se jaz, kot vedno, za uporabo teh reči odločim šele čez čas. Dolgo sem sploh razmišljala, v čem je smisel bloga, potem se pa naenkrat, ko prebiraš razne izjave, dogodke, knjige in podobno, zamisliš da bi pa lahko tudi ti podal svoje mnenje in razmišljanje o določeni stvari. In blog je dobra varianta za te zadeve. Sama imam zelo rada polemike, rada poslušam in berem razne poglede na svet in situacijo v kateri se znajdemo in rada si zgradim svoje mnenje. Lahko bi rekla, da znam biti precej kritična do določenih izjav in tako imenovanih dejstev, rada pogledam še drugo plat. Kot sem se naučila je svet konstrukcija, tako kot vsakega posameznika tudi celotne družbe. Vsak na določeno stvar vidi drugače in vsak drugače dojema svet. Mislim, da je to potrebno spoštovati, vendar le do meje, ko z lastnimi prepričanji in dejanji ne škoduješ drugemu. In upam, da bom lahko v svojih razpravah zavzela takšno pozicijo. Prav tako upam, da bom lahko vnesla delček sebe, in da bom kasneje, po mesecih in letih, ko bom znova brala svoje zapise, videla, spoznala, kako sem mislila in čutila ter znala razbrati spremembe, ki so se in se bodo dogajale v mojem razmišljanju. Upam pa tudi, da mi bodo zapisi dobrinesli dobro samorefleksijo. Poleg tega pa bodo mogoče komu drugemu razširili spoznanja in znanja, mogoče celo vzbudili polemike, strinjanja, negodovanja,...
Kar bo doprinesel čas bomo še videli...
Zaradi moje rahle spremenljivosti se bo verjetno spletni dnevnik često spreminjal, saj še nisem našla nekega videza, ki bi mi bil zares všeč. Trenutno sem stran izpopolnila z meni ljubimi fotografijami, ki lahko marsikaj povedo o meni, poleg tega pa obarvajo stran.

1 komentar: