ponedeljek, 21. september 2009

Aktivna jaz (1.teden)

In že je mimo prvi teden mojega načrta vadbe, sestavljen iz 4 vadb. Vsak drugi dan sem v dopoldanskem času izvajala vaje cca.25min. Pred tem sem spila zeleni čaj, ki je dober za marsikaj, prav tako tudi za odvajanje odvečne vode iz telesa in topljenje maščob. Če se usmerim v to smer njegovega delovanja.
Naj za začetek opišem vaje:
Kot sem že omenila, se najprej posvetim raztezanju:
-stoje, malce nagnjena naprej se naslonim na steno ter pokrčim eno nogo nazaj. Hrbet mora biti raven, 3x ponovim
-stoje, predklon do vodoravnega položaja hrbta, pete morajo biti na tleh, 3x ponovim
-izpadni korak vstran, 5x z vsako nogo, in naprej 5x z vsako nogo
-metuljček, sedimo, stopala skušamo potisniti skupaj, jih držimo in skušamo kolena potisniti k tlom
To so bile vaje za raztezanje spodnjega dela telesa. Zdaj pa še zgornji:
-sedimo na petah, iztegnemo roke preko telesa, tako da se z glavo dotaknemo tal, dobro se raztegnemo, ponovim 3x (hrbet)
-klečimo, roke damo za hrbet, jih sklenemo in skušamo čim bolj dvigniti, ponovim 3x (prsne mišice)
-ležimo na hrbtu, eno nogo skrčimo in jo prekrižamo čez drugo, glavo obrnemo v nasprotno smer, pritiskamo koleno in ramena k tlom in potem zamenjamo stran

Nato začnem z vajami za zgornji del telesa:
-trebušnjaki, 20 ponovitev (noge skrčene v zraku, prekrižane)
-trebušnjaki s 30° rotacijo, 2x po 5 ponovitev v vsako stran
-ladjica, ležimo na trebuhu in dvigujemo sprednji in zadnji del telesa (glava poravnana s hrbtenico), 20 ponovitev
-ženski skleci, 30 ponovitev

Vaje za zadnjico, stegna in meča:
-leže, oprto na komolce, dvig iztegnjene noge za 45°, 20 ponovitev z vsako nogo (pri vaji treniramo tudi trebušne mišice)
-leže, dvig iztegnjene noge do 90°, 10x ponovitev z vsako nogo
-leže, eno nogo pokrčimo, z drugo iztegnjeno krožimo, 10 krogov v vsako stran z vsako nogo
-leže na boku, dvog iztegnjene noge vstran, 20 ponovitev
-leže, s pokrčenimi nogami, dvig medenice 20 ponovitev, dvig medenice na eni nogi, druga je iztegnjena, 2x po 5 ponovitev
-na štirih, dvig iztegnjene noge nazaj 10 ponovitev, ter dvig pokrčene noge nazaj 20 ponovitev
-na štirih, dvig noge vstran, 2x po 10 ponovitev (meni osebno najtežja in najbolj efektivna vaja)
-počepi z razkorakom, ravna hrbtenica, 20x
-zanoženje, stojimo rahlo nagnjeni na steno, dvig noge nazaj, 20 ponovitev
-s prsti ene noge stojimo na robu in se dvigujemo in spuščamo čim nižje skozi rob, 3x 10 ponovitev z vsako nogo (vaja za meča)

Poleg tega sem v tem tednu izvajala 20min hitre hoje in pa več minut hoje. V načrtu pa imam izvajanje vaj trebušnega plesa, ki prav tako krepijo mišice in izboljšajo nadzorovanje telesa.

To so v glavnem vaje, ki jih izvajam in v obsegu, ki jih trenutno izvajam in mi ustreza. Kasneje bom obseg in ponovitve povečala. Moj namen ni izguba telesne teže ampak utrditev telesa in posledično s tem izguba maščob.

Ni komentarjev:

Objavite komentar