torek, 15. september 2009

Aktivna jaz

Odločila sem se, da bom nekaj storila zase, za svoje telo in tudi počutje. Sicer bodo moji koraki majhni, ampak bodo obstajali. Preden sem se odločila kako bom postala bolj aktivna sem preučila vse možnosti. Povprašala sem na fitnesu, ampak se mi cenovno zdi predrag za moj žep, sploh če bi ga obiskovala skozi mesece do poletja. Tako sem se obrnila na najcenejšo verzijo in sicer vadbo doma. Tek mi ne leži, kolesarjenje je dobro, a omejeno na vreme, in ker bo kmalu postala zelo hladno, bom to možnost uporabljala redko. Za začetek sem si na internetu našla par strani z vajami za celotno telo, s poudarkom na spodnji del telesa. Na podlagi tega sem naredila urnik vadbe, opis vaj in čas. Odločila sem se, da bom začela tako, da bom vsak drugi dan telovadila po 30min, vsak teden pa bom poleg tega izbrala še kaj aktivnega zase. Kolesarjenje, hojo, drugačno vadbo, odvisno od razpoloženja in vremena. Mislim, da bi bilo za začetek vse to dovolj.
Torej vaje: vaje sem razdelila glede na način izvajanja. Najprej raztezanje, ki je pomemben del pred vadbo, tekom,. itd. Raztezanje je sestavljeno iz več vaj za raztezanje spodnjega dela telesa oz. mišic ter vaje za raztezanje hrbta, prsi in stranskega dela trupa. Nato pa začnem z vajami, za trebuh, hrbet, roke osnovne vaje, nato pa več različnih vaj za stegna in zadnjico. Na koncu pa vaja za meča. Vse to traja slabih 30min.
Cilj mojih vaj je, da se utrdim, da pridobim nekaj mišične mase ter se znebim nekaj maščob. Predvsem pa, da si oblikujem zadnjico in stegna. In sicer do poletja.
Upam, da mi uspe zdržati načrt vadbe, da ga bom lahko kasneje izpopolnila, ter da se bodo poznali rezultati. Ker pa je moja motivacija večkrat minljiva, sem se odločila, da stvar zapisujem na blog, vsaj enkrat mesečno, da me bo še ena stvar več gnala k cilju.
Mere telesa 15.9.09
prsa 79 ,
pas (najožji del) 67,
pas (pod popkom) 82,
boki (najširši del) 93,
stegna (najširši del) 53,
meča (najširši del) 35

Držimo pesti! :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar