petek, 12. februar 2010

Aktivna jaz

Po dolgem času spet redno telovadim in se gibljem in to vestno zapisujem. Moj prvi name je bil nekako prekinjen zaradi dela, saj sem imela od 6h zjutraj pa do 16h popoldne zaseden urnik, z delom, služenjem denarja. In nekako nisem imela volje, energije in časa za vadbo. To raje počnem dopoldne, ko imam še dosti energije in ko sem sama. Tako sem 22.1. zopet začela z rednim gibanjem. Od takrat je minilo 22 dni, bilanca pa je taka:
Vsaj dvakrat tedensko telovadim s pomočjo youtuba, na podlagi trebušnega plesa. Ta je sestavljen iz osnovnih gibov, pri katerem v 30min razmigaš celotno telo in se naučiš ali pa izpopolnjuješ osnovne gibe trebušnega plesa, nato sledi fitnes verzija, kjer je poudarek predvsem na raztezanju mišic, predvsem trebušnih, enako 30min, zadnja pa je fat burning, pri katerem sem v 30min močno prepotiš in naskačeš, s tem da nekako vadiš gibe trebušnega plesa. Ta vadba mi je kar pri srcu, saj me je orientalski ples vedno zanimal, prav tako pa imam dosti raztegljive in prilagodljive mišice, da mi gibanje gre in da znam en del telesa gibati brez gibanja drugega dela telesa, kar je bistveno pri trebušnem plesu. Prav tako pa še vedno hodim na pohode, zdaj zaradi snega bolj poredko in na manj strme hribe.
Časovno opredeljeno od 22.1 do danes 12.2. 2010:
115 min Fat burninga (izvajano 5x)
3o min fitnesa (izvajano 1x)
30 min Belly dance (izvajano 1x)
....kar nanese skupaj 3h25min vadbe v stanovanju v 7 dneh od 22-ih
2h40min pohoda na Koprivnik
1h30min srednje hitre hoje večinoma po ravnini
1x celodnevno bordanje
Torej sem bila od 22 dni, aktivna 10 dni, kar je skorajda polovica. Sicer ni veliko, vendar nekaj je. Glede na to, da sem včasih aktivna še precej manj, skoraj nič, je to zame kar dosežek. Z majhnimi koraki bo šlo, kar opažam že pri moji kondiciji, ki je še vedno slaba, a vedno boljša. Vedno lažje zdržim telovadbo, vedno manj je bolečin v nogah pri pohodih. Čeprav vem, da moram še veliko storiti. Največ problemov mi pri tem delajo moje noge, saj imam zdravniške probleme. Moja kost na stopalu je visoka, prav nasprotno kot pri platfusu, in moje naravno mirovanje stopala je, da je ta vodoravno poravnan s celotno nogo, kar pa povzroča bolečine, če je noga postavljena v t.i. normalni položaj, saj se mišica v mečih pri tem preveč napreza. Prav tako ne zmorem več počepov izvajati na stopalih, kar pomeni nestabilno izvajanje, ker moram pač stati na prstih. Tako, da delam na tem, da si mišico vsaj za silo raztegnem, čeprav vem, da položaja kosti ne bom več mogla spremeniti.
Upam, da bo moja volja in pa ciljna naravnanost, da izgubim nekaj centimetrov na mečah, stegnu in zadnjici ter učvrstitvi mišic, dovolj močna, da vzdržim in dosežem zadano. In da se bo moja aktivnost lahko iz dneva v dan povečevala. Kar je predvsem dobro za moje telo in zdravje.

Ni komentarjev:

Objavite komentar