ponedeljek, 3. maj 2010

Aktivna jaz

Zopet je čas za bilanco moje aktivnosti. Ta je datumsko usmerjena od 6.4. do 1.5. Od 26 dni sem bila aktivna 14 dni. Če primerjam s prejšnjo bilanco, sem se po dnevih aktivnosti poslabšala. Še vedno pa sem aktivna čez polovico dni, kar pa pomeni, da ni veliko slabše. Pa poglejmo podrobnosti:
Vadbe doma je bilo v teh dneh bolj malo, nekako ni bilo želje in pa motivacije za to. Vadba doma je bila sestavljena iz štirih različnih vadb in sicer:
Belly dance: 3x po 30 min, kar nanese 90min
Pure sweat belly dance: 25min
Fitnes belly dance: 2x po 30 min, torej 60min
Vadba: 2x po 10min in 2x po 15min, kar pride 50min, plus tega sem enkrat poskusila še kardio vadbo za 10min, potem mi je zmanjkalo zraka...
Vadbe doma je bilo tako le za slabe štiri ure oz. 3h 55min v sedmih dneh.
Sem pa bila zato toliko bolj aktivna zunaj. Aktivnosti zunaj so bile:
Kolo: 3x po 40min, 1x po 60min, torej 180min
Hoja z utežmi: 25min
Hoja: 120min in 90min, kar prid 210min
Pohod: 90min in 210min, torej 300min.
Dolžina vožnje s kolesom je prilagojena terenu, če sem izbrala teren, ki je vsaj polovico poti raven, druga polovica pa je teren v zmeren hrib in navzdol, sem kolesarila eno uro in naredila cca. 13km. Če pa je bila polovica terena v zmeren hrib, malce bolj nagnjen kot prejšni, pa sem kolesarila 40min in naredila cca. 9km.
Skupne aktivnosti, ki sem jih preživela zunaj je bilo za 11h 55min.
Skupno sem bila aktivna 15h 50min, kar pa je več kot v prejšnji bilanci, čeprav sem bila aktivna nekaj dni manj. To pa je pripisati predvsem temu, da sem kolesarila in hodila, kar vzame več časa.
Čez mesec dni pa bom preverila merske (cm) rezultate, ki so jih prinesle vadbe in aktivnosti mojemu telesu, poleg tega, da pridobivam na kondiciji ter čvrstosti telesa.

Ni komentarjev:

Objavite komentar