petek, 28. maj 2010

Aktivna jaz

Pa je zopet malo manj kot mesec naokoli. In spet me čaka statistika mojih aktivnosti za mesec maj v časovnem obdobju od 2. do 28. maja. Najprej podatki za ta mesec:
Zunanjih aktivnosti je bilo zaradi obilice lepega vremena veliko in sicer največ pohodov.
Pohodi: 1,20h, 1,40h in 4,30h kar nanese 7,30h
Hoja: 4h po primorski cca. 12km
Kolo: 2,15h (tri krajše razdalje)
Doma pa sem vadila z vadbo, ki jo prakticiram že nekaj časa in se nanaša predvsem na stegna zadnjico ter trebuh:
Vadba: 7x 15min in 1x20min kar znaša 2,o5h
Vse skupaj pa znese, 2,05h vadbe doma ter 13,45h vadbe zunaj, skupaj pa pride 15,50h vadbe. Od 27 dni sem bila aktivna 14 dni, kar znese približno polovico vseh dni. Nad tem nisem najbolj zadovoljna, vendar sem po daljšem pohodu in hoji vzela dva dni premora. Pa tudi začetek meseca ni bil najbolj obetaven.
Pa naj zdaj pogledam še celotno statistiko, ki jo vodim od konca januarja.
Pohodi: 10 pohodov, od tega trije daljši (3h in preko), časovno nanese 24h
Hoja: 9x bolj intenzivna hoja, od tega tudi hoja z utežmi in 2x daljša hoja (2h,4h), torej 12,15h
Kolo: 9 krajših poti s kolesom, trajajočih od pol ure do ene ure, nanese 7,05h
Vadba doma: 54x sem vadila doma različne vaje, ki so trajale od 10min pa tudi do 1h, večinoma pa 30min. Vse skupaj časovno nanese 19,35h.
Pa še vpogled v rezultate te vadbe.
Pas: 66cm (1 cm manj)
Pod popkom: 82cm (enako)
Boki: 94cm (95cm)
Stegna: 54,5cm (prej naj bi bilo 53cm ?)
Meča: 34,5cm (prej 35cm)
Povečanje obsega stegen in pa meč, saj je bil rezultat pred enim mesecem 34cm, sta verjetno posledica vadbe in krepitve mišic in s tem mišičnega obsega. Nisem pa ravno strokovnjak zato tega ne morem popolnoma trditi. Obseg v bokih naj bi se mi zmanjšal za 1cm, vendar pa se mi to ne zdi vidno, mogoče zato, ker se mi je zaradi vadbe zadnjica okrepila in dvignila. Je pa velik napredek pri čvrstosti mišic, tako na stegnih, zadnjici kot tudi na trebuhu in mečih. Sicer pa bo potrebno za zadnjico narediti še marsikatero vajo. Prav tako sem bolj razgibala meča in sedaj so mišice malenkost bolj raztegljive, kot pred nekaj meseci. Večji napredek pa opažam na levi nogi, na katero se, kakor sem ugotovila, tudi bolj naslanjam, saj je močnejša kot desna, sem pa meritve izvajala prav na tej nogi.
Vseeno pa sem zadovoljna, kljub minimalnim rezultatom. Počutim se boljše, kadar vadim imam več energije. Mogoče bi bili rezultati opaznejši, če bi začela s kakšno dieto, vendar meni osebno to ne leži in bi verjetno potem kmalu vse opustila. Sploh pa se mi zdi, da mi ni potrebno izgubiti kilogramov, saj to trenutno kažejo 51,5kg, na mojo višino 159cm.
Upam, da me bo volja nadaljevati še naprej, tudi, ko bom mogoče imela še več obveznosti. Sicer pa tako ali tako načrtujem še nekaj pohodov, kolesarjenje ob obali in podobno za poletne dni.

Ni komentarjev:

Objavite komentar