ponedeljek, 21. junij 2010

Aktivna jaz

Zadnje obdobje ni bilo nič kaj obetavno. Nisem bila tako aktivna kot sem pričakovala, vendar vedno nisem bila sama kriva za to. Obdobje je od 29.5. do 21.6.
30.5. sem bila na pohodu, takoj naslednji dan pa sem zbolela. Visoka vročina, slabo počutje, pekoča koža. Naslednje dni pa je od tega ostala samo še utrujenost in slabo počutje. Telo je podleglo in potrebovala sem počitek, zato ves teden nisem redno telovadila. Pa tudi zadnje dni se nisem veliko trudila k aktivnosti, sicer sem želela iti na kakšen pohod pa vreme žal ni dalo.
Torej, rezultat tega je:
1x pohod 3.30h
1x hoja 2h
1x kolo 55min (več kot pol kilometra samo v hrib)
5x vadba (3x 15min, 2x 20min)
-en dan bazena
Zelo malo, premalo. Aktivna sem bila le 9 dni od 24, kar je krepko pod mojim povprečjem. Poleg tega sem imela le slabe 6ure in pol aktivnosti zunaj in in slabo uro in pol vadbe doma, kar skupaj nanese le 8h vadbe ter bazen. Naslednja bilanca mojih aktivnosti mora biti boljša, telovaditi moram bolj redno, večkrat moram izvajati tudi aktivnosti zunaj.

Ni komentarjev:

Objavite komentar