ponedeljek, 4. januar 2010

Bilanca 2009

Pa je leto naokoli. Moja bilanca leta 2009 bi bila zelo mešana. Bilo je nekaj lepih trenutkov, pa tudi nekaj manj lepih. Bilo je veselja in smeha, pa tudi solz in jeze. Pa naj omenim le tiste stvari, ki so se mi najbolj vtisnile v spomin in ki me bodo spremljale še nekaj časa in bodo tako ali drugače vplivale na leto 2010. Prvo na seznamu je dokončanje 4. letnika faksa in vpis absolventa. Uspelo mi je narediti vse izpite do začetka junija, z izjemo enega, ki sem ga opravila v začetku julija. Tako da sem imela nato celo poletje fraj. Nato pa v jesenskem času začetek izdelave diplomske, priprave, raziskava,... Vse to bo temelj za naslednje leto. Ena najbolj zanimivih stvari pa je izmenjava in potovanje v ZDA, kjer sem znova videla svoje ameriške prijatelje in doživela res veliko različnih stvari. Od tega, da sem občutila utrip države, videla njeno neskončnost, drugačnost, pa do tega, da sem si razširila moja poklicna znanja. Lahko bi rekla, da je bilo to potovanje leta. Poleg tega sem s fantom obiskala tudi Europa park v Nemčiji, kar je bila tudi zanimiva adrenalinska izkušnja in ponovno doživljanje otroških občutij. Pa obisk Gradca. Občudovala sem lepote naše sosede Avstrije, njene visoke gore, hribovja, navade, prijaznost,... To so neke konkretne zadeve. Prav tako sem preživela dve selitvi. Najprej sva se s fantom morala preseliti iz ene stanovanjske hiše v drugo, konec junija pa je bila na vrsti selitev domov. Tako se je končalo moje bivanje v Ljubljani. So pa še druga doživetja, ki so manj konkretnejša, vendar zato nič manj pomembna. Čas sem preživela z dobrimi ljudmi, ki so me navdali s pozitivno energijo, bolj sem spoznala svojo bodočo taščo in bodočega tasta, ki sta me lepo sprejela in se resnično dobro razumemo. Prav tako sem še bolj poglobila odnos s fantom, s katerim se dobro razumeva in kljub temu, da nama teče že šesto leto, uživava drug z drugim in se je najina ljubezen še poglobila. Poleg tega pa so se v lanskem letu zame osebno začele spremembe. Začela sem drugače gledati na življenje, na osebno rast in podobno. Začela sem se bolj zavedati kaj hočem, kaj potrebujem in kaj ne želim. Postavila sem si dolgoročne cilje, se poskušala čim bolj pozitivno naravnati in sprejemati vse z odprtimi rokami. Prav tako se skušam manj obremenjevati zaradi manj pomembnih stvari in ljudi, zaradi katerih sem lahko slabe volje. Ljudem, ki mi ne dajejo pozitivnega, se raje izogibam, v njihovi bližini sem le toliko kot je potrebno. To se mi zdi dobro za moje počutje in rast. Prav tako sem bolj začela razmišljati o skupnem življenju z mojim fantom, o tem, da bi postala samostojna in podobno. Rada bi nadgradila najino vez, začela razmišljati o domu, družini. Vendar me v tem letu čaka še veliko dela, da bom lahko določene cilje, ki so se mi porodili tekom leta, uresničila ali vsaj položila temelje zanje. Zato vem, da me čaka trdo delo, da me čaka diploma, iskanje službe in samostojnost. In to bom sprejela z odprtimi rokami, upanjem na dober začetek in zaključek tega in skušala narediti vse za svojo srečo.
Zanimivo pa je tudi, da je moj blog ob koncu leta doživel svoj tisoči obisk. Upam samo, da bom imela čas in pa inspiracijo za nadaljnje pisanje bloga.

Ni komentarjev:

Objavite komentar