torek, 12. januar 2010

Ustvarjanje

Zadnje čase vse bolj razmišljam o svojem umetniškem navdihu. V letošnjem letu sem izrisala in naslikala dve stvaritvi, ki pač nista kaj posebnega, saj sta slikani s temparami in vodenimi barvicami. Pa vseeno. Nekako me spet vleče k mojem ljubemu hobiju, ustvarjanju. Pred leti sem se nekako nehala ukvarjati s tem, zakaj, veliko je bilo razlogov. Vem, da imam nek talent, ali pa vsaj žilico za umetnost, vendar se nekako še iščem v tem. S pregovarjanjem mojega fanta, da se izrazim in da oživim svoje zanimanje, sem se odločila, da začnem s slikanjem. Ker mi je kupil bone za City Center v Celju, sem se odločila najprej obiskati trgovino Art. Moja odločitev so bile akrilne barve na platnu. Tako sem izbirala barve, čopiče, dodatke za začetnika. Moj začetniški komplet je komplet desetih najpogostejših barv, tri velikosti čopičev, dodatek za počasno sušenje barve in dodatek za mehkejšo barvo za lažjo vleko dolgih potez ter seveda platno (40x50). Danes sem se preko interneta izobraževala o slikanju z akrilnimi barvami in različnih tehnikah. Ugotovila sem, da lahko paleto naredim sama in da je boljša kot katerakoli druga paleta, saj ta sproti vzdržuje vodo v barvi. To pa zato, ker se akrilne barve kaj hitro sušijo. Moram pa kupiti še debelejši čopič, takšnega, ki se ponavadi uporablja za pleskanje. Zdaj pa sem v veselem iskanju svoje tehnike risanja. Barve sem že preizkusila na papirju, kako se mešajo, kako se obnašajo z dodatki, brez, z določeno količino vode, saj naj bi bilo to izredno pomembno za začetek. Na internetu sem našla cel kup različnih slik, slikanih z različnimi tehnikami. Najbolj me je fasciniral Bob Ross, ki je sicer slikal z oljnimi barvami, a je lahko tehnika tudi z akrilnimi podobna. Več njegovih filmčkov, v katerih slika različne stvari, si lahko ogledate na youtubu. Njegova tehnika mi je všeč, ker je slika na koncu precej naravna in realna, ker se barve med seboj mešajo in ker se vedno lahko kakšna stvar popravi. Vendar pa sem se odločila, da bo moja tehnika na začetku malce lažje, brez velikih detajlov, zaradi tega, da se najprej navadim na same barve, njihovo obnašanje na platnu in pa na samo slikanje, ker tega že dolgo nisem počela.Od motivov so mi trenutno najljubši modrina neba, sončni zahodi, obala,konji,... Odločila sem se, da bom moj prvi motiv peščena obala. Upam, da bo moj začetek uspešen, da bom imela čim več zagona za nadaljevanje. Ni pa samo slikanje tisto, kar lahko človek ustvari. Prav tako se počutim odprto za vsakršno umetnost, s katero lahko izraziš samega sebe ali pa da jo dejansko prejemaš, čutiš. Rada tudi berem in moj spisek knjig, ki jih še moram prebrati se bo začel manjšati, saj bom resno začela več brati. Med študijem nisem veliko brala, nekako ni bilo časa, ali pa sem si ta čas vzela za druge aktivnosti. Sedaj pa imam čas in voljo, da preberem knjige v katere se resnično lahko vživiš, lahko dihaš z glavnim junakom in obenem spoznavaš usode različnih ljudi, ver in kultur, ki so nam neznane, ali pa jih znamo pogledati le z očmi zunanjega opazovalca. Mislim, da je umetnost lahko dober način izražanja sebe, svojih čustev in pa način, kako zapolnimo prosti čas. Pa naj bo to risanje, slikanje, pisanje, ustvarjanje izdelkov, pa tudi kuhanje in še marsikaj drugega, kar spodbuja človekovo kreativnost in domišljijo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar