sreda, 27. januar 2010

Kaj bi obiskala...

Razmišljala sem kam vse bi šla, katere kraje, dežele bi obiskala, kaj me zanima, kaj mi je všeč in kaj me pritegne. In spisek je izjemno dolg, nemogoče je, da bi lahko vse obdelala v enem življenju, sploh s svojimi financami ne, pa vseeno. Želje so in želje ostanejo. Že to, da si lahko ogledam en kraj ali obiščem neko državo, mi pomeni veliko. Kot mi veliko pomeni tudi to, kar sem že obiskala. Krajši izleti po Sloveniji in okolici so mi bolj dosegljivi, vendar zato nič manj mikavni, zato naj začnem pri nas.
Kaj bi si še ogledala v Sloveniji: nikoli še nisem bila na pustnem karnevalu v Cerknici ali Ptuju, zato si želim to enkrat obiskati, prav tako bi rada obiskala večji del Gorenjske, ki me vedno znova prevzame, Bohinjsko jezero, Tolmin, kjer sem že bila,... Še enkrat bi obiskala Veliko planino, saj prvič nisem veliko videla, zaradi megle. Šla bi pogledati Škocjanske jame in pa tudi Snežno jamo, ki mora biti prekrasna. Prav tako bi šla na Mariborsko Pohorje, na izlete, v naravo. Mislim, da je Slovenija krasna dežela, kjer se lahko za vsakega najde marsikaj in kjer lahko doživimo tisoč in eno izkušnjo, kjer nam dežela postreže z vso svojo zgodovino, naravo in kulturo.

Pa gremo naprej proti tujini.
Jug: Vsaj še enkrat bi se vrnila v Bosno, v Sarajevo, mesto, ki ga lahko začutiš, v katerem lahko uživaš. Prav tako bi obiskala Beograd, prav zaradi vseh govoric o njem. Nato bi moja pot preskočila nekaj držav in znašla bi se v Grčiji, kjer bi si ogledala vse zgodovinske znamenitosti in uživala ob pogledu na Sredozemsko morje, obiskala bi Kreto in pa Santorini.

Vzhod: Na vzhodu me najbolj pritegnejo države, ki so potencialno nevarne. Zaradi vseh prebranih knjig o Afganistanu, bi se rada kdaj znašla tam in ga začutila, tako kot ga začutijo pisci knjig in videla vso to lepoto in grozo obenem. Prav tako bi obiskala Izrael, ki ponuja mnogo lepe dediščine. Ali pa mogoče kaj bolj turističnega, kot Egipt, vendar le križarjenje po Egiptu, da vidiš vso njegovo raznolikost. Še vzhodneje me zanima Kitajska, natančneje Hongkong. Mogoče samo za to, da bi spoznala njihov način življenja, njihovo kulturo videla od bliže, ne pa zato, ker bi me vezalo to, da bi tam videla nekaj čudovitih stavb ali dediščine.
Sever: Sneg in mraz me že od nekdaj ne privlačita najbolj, seveda pa mora zaradi raznolikosti biti tudi tega dovolj. Vseeno pa severno od nas skoraj ni dežele, ki bi si jo resnično želela obiskati. razmišljala sem že o Skandinaviji, križarjenju po njenih državah, vendar dvomim, da bi se odločila za tak izlet. Seveda sem skoraj pozabila Avstrijo, ki sem jo že obiskala in ki bi si jo rada tudi še bolj podrobno ogledala, tako kot njena mesta, tudi gorovja.

Zahod: Obiskala bi Italijo, natančneje Rim, kjer bi si pogledala zgodovinsko zapuščino tega kraja, življenja Rimljanov. Nato pa bi se odpravila severneje, proti Nemčiji, kjer bi šla v Hamburg, kjer imajo maketo celotnega sveta. Mogoče bi se v Nemčiji ustavila še v kakšnem kraju, Münchnu npr., ki ima veliko zanimivih stvari za pogledati. Nato pa v Anglijo, kjer bi obiskala London, vendar samo zato, ker ga pač še nisem. In potem kmalu nazaj južneje, v Španijo, kjer sem sicer že bila, samo tokrat bi si vse ogledala bolj podrobneje. Dokler sem še v Evropi ne smem pozabiti, da bi si ogledala gradove, tako tiste v Avstriji, Nemčiji kot tudi v Franciji, ker so naravnost čudoviti in tako drugačni od naših. Še malce južneje bi nato obiskala Maroko, ki je še ena muslimanska dežela, ki me je nekako pritegnila zaradi svoje raznolikosti. Nato pa bi se podala preko oceana v ZDA, kjer bi imela trip od vzhodne obale do zahodne, pri čemer bi znova obiskala Minnesoto in tamkajšnje prijatelje, NY zaradi svoje velikosti, velikih stavb, Grand Canyon, Kalifornijsko obalo, Hollywood,... Mnogo je tega, kar bi si želela pogledati v ZDA. Večinoma pa bi to bile naravne znamenitosti. Nato bi se odpravila nižje v Mehiko, v Ciudad de Mexico, Venezuelo,... Te Latinske države me že od nekdaj privlačijo, tako s svojo kulturo in navadami, kot tudi z jezikom. Včasih se celo sprašujem, če nisem v prejšnjem življenju živela v Latinski Ameriki. Naravnost obožujem njihovo glasbo, zabave, ki jih prirejajo na ulicah, njihov način življenja,... In vse to, čeprav se zavedam, da je tam veliko revščine, družbene neenakosti in kriminala. Vse to ne more zasenčiti moje želje po raziskovanju tudi tega dela sveta.

No, v grobem bi bilo tudi vse. Prav vprašanje je, kam me bo pot popeljala, koliko krajev in dežel z mojega spiska želja bom sploh obiskala, vendar to sploh ni važno. Važno je, da imam neke želje, da želim spoznati svet, da me zanimajo vse podrobnosti in vse značilnosti teh dežel, sploh tistih, ki so meni najljubše. Pa četudi morda nikoli ne bom stopila na njihova tla, bodo zame vedno nekaj posebnega. Vseeno pa vedno rada potujem nekam kjer je bližina vode, morja in zato se lahko mojemu spisku pridružijo tudi lepe, turistične in tudi neokrnjene obale ob morjih, oceanih. Tako celine kot otočja, samo, da je voda :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar