torek, 27. julij 2010

Dopust v Deželi žive vode 17.7.-25.7.

In končno sem se tudi jaz odpravila na dopust in ker sem rada precej aktivna, sem se odločila za Zgornje Posočje. Torej, Kobarid, Tolmin, Most na Soči in okolico. Že prej sem načrtovala pot in znamenitosti, ki bi jih lahko tam obiskala, še preden sva se sploh odločila kdaj greva. In 17. sva se dopoldne odpravila proti Kobaridu. Izbrala sva kamp Lazar, ki ponuja ugodno lego, kakšen kilometer od mestnega središča in pa dostop do Soče. Zadovoljna sva bila z izbiro in najin dopust tako podaljšala do nedelje 25.7. Kamp je prijeten, miren, čist in ponuja nekaj gostinske ponudbe. Nastaniš se lahko kjerkoli, zraven lahko parkiraš avto, če je le prostor. Le senco je težje najti, a sva našla drevo, ki nama je nudilo senco večji del dneva. In tam sva se nastanila za nadaljnjih osem dni. Nato sva se odpravila v Kobarid, da si pogledava kje so kakšen restavracije, trgovine in podobne stvari, ki so pomembne na dopustu. Našla sva tudi info točko, kjer lahko naberete kup zemljevidov različnih poti in krajev brezplačno in pa nekaj vodnikov in velikih zemljevidov za plačati. Opremila sva se z zemljevidi in krenila dalje. Sprehodila sva se po mestu in se nato z avtom popeljala po znamenitem lipovem drevoredu, ki je dolg kar 4km. Nato sva se zapeljala nazaj v kamp in si ogledala še dostop do Soče. Minuto ali dve in že si pri vodi. Na začetku je dostop bolj odprt, sestavljen iz manjših kamnov, višje ležeče so večji kamni, je pa tam Soča bolj globlja. Seveda je mrzla, cca. 16 stopinj, vendar to mnoge kopalce ne ustavi. Sama sem se vanjo potopila le dvakrat, enkrat na tej plaži, drugič pa na raftingu, kjer te malo bolj greje obleka. Vendar pa je prijetno, po dolgih sprehodih, pohodih in bolečinah, namakati noge v tako mrzlo vodo, saj ti požene prekrvavitev. V naslednjih nekaj delih mojega zapisa, bom podrobneje opisala vsak dan od nedelje 18. dalje, poti, ki sva jih prehodila, znamenitosti, ki sva si jih ogledala in dodala nekaj lastnih komentarjev, tako pozitivnih kot negativnih. Vsekakor pa nama ni žal, da sva izbrala ta konec države, saj sva imela prijetne, aktivne počitnice, od katerih sva marsikaj odnesla.

Ni komentarjev:

Objavite komentar