četrtek, 30. september 2010

Statistika za september

Pred meseci mi je končno uspelo nastaviti stran, ki bi me obveščala o stanju obiskov mojega bloga. Obiskanost se je v zadnjem času močno povečala, saj imam v pol leta skoraj takšen obisk kot sem ga imela v celotnem prvem letu. Statistiko o tem kakšna je moja obiskanost in kaj je največkrat brano, sem se odločila zabeležiti. Idejo o tem sem dobila pri mojemu kolegu, ki prav tako piše blog, čeprav je moj toliko manj obiskan kot njegov. Pa vendar moj blog dosega zadovoljivo število bralcev, kaj pa te bralce zanima pa je razvidno iz same statistike.
V septembru je blog zabeležil 503 obiske na različnih straneh. Največ dnevnih obiskov je bilo 30, najmanj pa 6. Bralci so večinoma iz Slovenije (454), pa tudi iz ZDA (19) in Nemčije (8), čeprav imam vse zapisano v slovenskem jeziku.
Besede, ki so jih iskali in bili napoteni do mojega bloga so večinoma: jaz sporočila, Menda Nazer, slabe lastnosti človeka, Kluun, lastnosti človeka, pot na Javorco, plače zdravnikov, pride žena k zdravniku, socialna delavka in pa bohor moje mnenje.
Glede na iskanje pa so bile najbolj obiskane objave na moje blogu: Kluun: Pride ženska k zdravniku (31x), Mangartsko sedlo, Predel, Kluže (26x), Komunikacija JAZ sporočila (24x), Izvir Tolminke, Javorca (20x), Kakšnih lastnosti pri človeku ne maram (19x), Kamnita goba, slap Brinta (19x), Koseška korita, rafting na Soči (18x), Mnenje o stavki zdravnikov (17x),...
Po vsem tem lahko sklepam, da moje bralce predvsem pritegnejo moji izleti. Prav zato skušam določene poti natančno zapisati, da bi bile uporabne. Poleg tega pa me veseli, da se ljudje zanimajo za izlete po Sloveniji, da iščejo nove poti in uživajo v naravi. Prav tako pa me veseli, da se ljudje zanimajo za JAZ sporočila, ki so tako pomembna za komunikacijo v odnosih.
Obisk 503 v tem mesecu me je izjemno presenetil, saj sem v lanskem letu od aprila do aprila zabeležila le 2000 ogledov, sedaj pa že v enem mesecu dosegam število 500. Upam, da kdorkoli, ki se znajde na mojem blogu, lahko pridobi informacije, ki jih išče (vsaj glede izletov in poti) oz. si prebere moja mnenja o določenih zadevah, ki mu lahko razširijo perspektivo gledanja na določen problem. Ali pa pač karkoli kar bi potrebovali. Upam, da se bo obiskanost mojega bloga tako nadaljevala in da bom lahko čim več prispevala spletu.

1 komentar:

  1. Super, se veselim, da si vedno bolj spremljana in da imaš svoje posebne teme, torej da veš, o čem želiš pisati in objavljati! Želim ti prijetne spremljevalce ;) lp, tvoj kolega

    OdgovoriIzbriši