torek, 30. november 2010

Statistika za november

V času od 1. novembra do 30. novembra je bilo 968 ogledov bloga. Dnevno jih so bili najmanj trije, največ pa 152. Velikemu dnevnemu obisku je botrovala objava svojega bloga na forumu hribi.net, kjer sem omenila, da objavljam svoje izlete v hribe. Sicer pa so moj blog iskali predvsem po ključnih besedah, kot so: jaz sporočila, Kluun, ti sporočila, lastnosti človeka, manipuliranje z ljudmi, Pride ženska k zdravniku, skupinsko delo, prostitucija, vdovec in pa jaz sporočilo.
Objave, ki so si jih največkrat ogledali so: Komunikacija-JAZ sporočila (59x), Ray Kluun: Ko pride ženska k zdravniku & Vdovec (34x), Kakšnih lastnosti pri človeku ne maram (19x), Pohod na Boč (19x), Pohod: Celje-Hudičev graben-Celjska koča-Grmada (14x), Rogla-Lovrenška jezera-Ribniška koča (14x), Izvir Tolminke, Javorca, Tolminska korita (12x), Jej, moli, ljubi (12x), Postala sem uni.dipl.socialna delavka (11x) in pa Manipulacije (11x). Iz tega lahko sklepam, da je zanimanje tudi za nekatere moje osebne teme, ki jih zapisujem in ne samo za izlete ali knjige. Sicer pa so izleti najbolj obiskani in za njih je največje zanimanje, kar mi je zelo všeč, saj rada delim mnenja in nasvete z drugimi ljubitelji narave in vrhov.
V tem mesecu sem zapisala 6 novih objav in sicer: Pohod na Boč, Jej, moli, ljubi, Rogla-Lovrenška jezera-Ribniška koča, Moje mnenje o ameriških vojnah, Volčji totem in Pohod na Gore. Dobro je, da se uveljavljajo tudi nove teme in da so dobro obiskane.
Večina tistih, ki so odprli moj blog je bila iz Slovenije (891), 21 jih je bilo iz ZDA, 12 iz Avstrije in 10 Srbije, ter drugih držav v manjših številkah. Sicer so moji blogi napisani v slovenskem jeziku, mislim pa, da je obiskanost tudi iz drugih držav mogoče zaradi določenih tem, kot je recimo Europa park v Nemčiji, Rovinj (kot turistično mesto), Graz in podobno.
Z obiskom sem precej zadovoljna. Super se mi zdi, da me bere vse več ljudi in da jih google večkrat napoti na moj blog. Upam na še čim več takih obiskov. Sploh pa upam, da ljudje v mojem blogu najdejo tisto kar jih zanima.

Ni komentarjev:

Objavite komentar